fbpx
Skip links
De lekkerste lunch van heel Zeeland!

’t Smoske

Maar om die lekkerste lunch van heel Zeeland te bereiden zijn handen nodig!
Voor ‘t Smoske hebben we met die gedachte een personeelswervings campagne ontwikkeld.

Speciaal hiervoor hebben we video gekozen en als kanaal Social Media. Hierdoor konden we in een korte tijd veel mensen bereiken. Doelstelling van deze campagne is zowel merkbekendheid als personeelswerving.

Videoproductie vacaturevideo

In de essentie van je doelgroep. Dat wat we wilde bereiken met de personeelscampagne op Social Media van ‘t Smoske.

Hiervoor hebben we zes korte maar krachtige items gevonden waarop ‘t Smoske zich onderscheid ten opzichte van andere spelers in de markt. Deze items hebben we allen een eigen identiteit maar in lijn van het merk gegeven.

De zes campagne items

  • Elke avond vrij
  • Je moet wel van aanpakken houden!
  • Altijd doorgroeimogelijkheden
  • De beste lunch van heel Zeeland!
  • Afwisseling in het werk in diverse vestigingen
  • Altijd werken aan de optimale kwaliteit

Bereik meer mensen met een video personeelscampagne van ZeeuwsOnline.
Een pakkende boodschap in het hartje van je doelgroep met een groot bereik!

In totaal heeft de camapgne 47.319 mensen bereikt.

De inzet van Social Media marketing voor doel gerichte projecten en het bereiken van jouw specifieke doelgroep kan bijdragen aan de resultaten van jouw campagne.

Voor ‘t Smoske hebben we deze vorm van videomarketing gecombineerd met Social Media marketing. Het bereiken van de juiste doelgroep voor het solliciteren was hiermee makkelijker in handbereik. Door de inzet van Social Media marketing hebben we specifiek kunnen kijken naar de gebieden waar de video vertoont zou worden en binnen welke doelgroep.