Een zelfstandige handelsonderneming
in brandstoffen en smeermiddelen.
De Pooter Olie
Met 65 medewerkers, een wagenpark van 5 tankwagens, 19 tankstations in eigen beheer en officiële samenwerkingsverbanden met Texaco en Firezone, is dit familiebedrijf uitgegroeid tot een toonaangevende speler in de oliemarkt in Zeeuws-Vlaanderen. Inmiddels staat de derde generatie van De Pooter aan het roer.
Website & online identiteit
De Pooter Olie had behoefte aan een nieuwe website voor hun bedrijf en heeft ons benaderd om haar te helpen met dit project.
Ons team heeft de opdracht gekregen om de website van De Pooter Olie op te ontwikkelen, met als doel om deze modern en professioneel te maken, passend bij haar bedrijfsvisie. Dit hebben wij gerealiseerd door onder andere te werken aan een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke structuur, het toevoegen van gepersonaliseerde visuals en het verbeteren van de vindbaarheid in zoekmachines. Hierdoor is de website nu niet alleen visueel aantrekkelijk, maar ook goed vindbaar en effectief in het bereiken van haar doelgroep.