Toeristische Visie 2030
Gemeente Vlissingen
De gemeenteraad van Vlissingen stelt eind 2020 de Toeristische visie van de gemeente Vlissingen 2030 vast. Voor die tijd mag iedereen reageren.
Normaal gesproken verloopt de inspraak via inspraaksessies op een centrale locatie. Daar kunnen inwoners en ondernemers bijeenkomen om het te hebben over deze Toeristische visie 2030. Echter door COVID-19 was dit helaas niet mogelijk.
Gemeente Vlissingen heeft ZeeuwsOnline gevraagd om deze Toeristische visie 2030 om te zetten in een video. Deze kon de Gemeente Vlissingen gebruiken om haar doelgroep te bereiken via haar eigen kanalen. Ook is citymarketing platform IN Vlissingen ingezet om meer bereik voor deze visie te creëren.



Videoproductie
ZeeuwsOnline heeft Gemeente Vlissingen volledig ontzorgt in de videoproductie over de Toeristische visie 2030. Op basis van de geschreven en aangeleverde visie hebben wij gezorgd voor een sterk script in combinatie met een strak draaiboek.
Om de doelgroep aan te spreken was het belangrijk om de inhoud van de Toeristische visie 2030 om te zetten in een videoproductie welke te begrijpen was voor een ieder.
Door spreektaal om te zetten in beelden hebben we de video vlot en begrijpelijk gemaakt.